Quan estiga implicat en un accident de trànsit ha de realitzar el comunicat de danys vostè mateix per poder facilitar correctament les seues dades personals.
Si ha avisat a la seua companyia asseguradora, un pèrit vindrà a valorar els danys aproximadament entre les 24 i 48 hores després de presentar el comunicat i, si la reparació és important, en farà el seguiment fins al final.
Si té contractada una pòlissa a tot risc amb franquícia, l’abonament de la franquícia correspon a l’assegurat, però si no ha estat responsable del sinistre, podrà recuperar la franquícia dirigint-se a la seua companyia asseguradora.
Si té la pòlissa a tercers, no és responsable del sinistres i ha identificat el contrari, el compromís del pagament de la companya acostuma a tardar uns dies (segons els implicats en l’accident). Per poder iniciar amb celeritat la reparació del vehicle podrà fer-se càrrec de la factura i després recuperar l’import de la seua companyia en el moment de presentar la factura del taller.
Si la companyia no és fa càrrec de la reparació i és d’una magnitud considerable, hi ha la possibilitat que necessitem un abonament previ per a la compra de recanvis.
Si el seu vehicle ha estat declarat sinistre total per la companyia o decideix no reparar-lo, l’informem que el servei d’estada i custòdia té un cost de 8 euros per dia més iva.
Per facilitar la compra de les restes, el podem posar en contacte amb algú que puga fer-ho.
Tenim acords amb totes les companyies asseguradores.
La reparació del seu vehicle s’iniciarà quan tinguem el compromís de la companyia resolt per poder activar la intervenció.